V košíku nie sú žiadne položky.
Niekedy sa môže stať, že sa tovar poškodí, alebo s ním nie ste z nejakého dôvodu spokojní a chcete ho vrátiť. Mrzí nás, keď sa to stane, pretože je to pre Vás nepríjemnosť, ale niekedy sa to stane. Nižšie popisujeme, ako takúto vec napravíme.
Prosíme vás, aby ste ihneď po dodaní tovaru skontrolovali, či tovar prišiel v poriadku a v kvalite, akú ste si objednali. Pokiaľ nie, okamžite nás kontaktujte (do troch kalendárnych dní po doručení tovaru, najlepšie emailom info@peknakuchyna.sk) a uveďte číslo vašej objednávky (je na faktúre pri dodávke) - takýto tovar Vám bude vymenený kus za kus obratom poštou. Takejto reklamácii hovoríme Reklamácia tovaru pri doručení.
Pokiaľ sa v priebehu záruky na tovar (zo zákona dva roky, u niektorého tovaru môže byť záruka predĺžená) vyskytne na tovare chyba, ktorú považujete za výrobnú, pozrite sa, či ste dostali s dodávkou zvláštny Záručný list. Na ňom je popísaný postup reklamácie - tou môže byť napríklad doručenie tovaru do autorizovaného servisu. Pokiaľ žiadne zvláštne inštrukcie k tovaru neboli, alebo už ste ich niekam založili, kontaktujte nás a dohodneme spôsob vybavenia vašej reklamácie. Takejto reklamácii hovoríme Reklamácia tovaru v záručnej lehote. Pozor: reklamovať nie je možné opotrebenie, napríklad otupenie nožov atď.
Poslali sme Vám niečo iné? Prijmite prosím naše ospravedlnenie a informujte nás o situácii na kontaktných údajoch. Podľa toho, čo sa stalo, sa dohodneme, ako situáciu vyriešiť.
U nás zakúpený tovar môžete do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu vrátiť. Stačí ho primerane zabaliť a odoslať na našu adresu v pôvodnom nepoškodenom obale spolu s číslom objednávky a informáciou o čísle účtu, kam vám máme vrátiť peniaze.
Pamätajte na nasledujúce:
Pokiaľ bude tovar poškodený či použitý, môže vám byť vrátených menej peňazí alebo byť vrátenie odmietnuté.