Platba a dodanie tovaru

Tovar môžete v súčasnosti zaplatiť týmito spôsobmi:

  • prevodom na náš bankový účet vopred
  • dobierkou

 

Bankovým prevodom

Pri voľbe platby bankovým prevodom od nás dostanete emailom faktúru s príslušným variabilným symbolom platby, ktorý Vás bude identifikovať. Čiastku prosím preveďte na účet číslo 4011854261/7500 vedený v ČSOB, a.s. alebo 1058571003/1111 vedený v Unicreditbank, a.s..

V prípade prevodu na náš účet tovar expedujeme až v okamihu, keď sú peniaze pripísané na náš účet, v praxi počítajte s dvoma až troma pracovnými dňami od okamihu, kedy ste odoslali peniaze zo svojho účtu. O prijatí Vašej platby, ako aj o termíne odoslania Vašej zásielky Vás bude písomne informovať prostredníctvom emailu.

 

Dobierkou

Tovar na dobierku posielame ihneď podľa nižšie uvedených pravidiel.

Tovar Vám bude zaslaný na dobierku. Ak si zvolíte doručenie kuriérskou spoločnosťou, platba bude vykonaná u zákazníka. V prípade, že si zvolíte doručenie Slovenskou poštou, zaplatíte za tovar pri prevzatí na Slovenskej pošte.

 

Ako tovar expedujeme a dodávame

Po obdržaní objednávky Vám automaticky zasielame email s rekapituláciou objednávky. Pokiaľ je pri niektorom z objednaného tovaru uvedené, že "nie je na sklade", budeme Vás informovať o termíne, v akom sme tovar schopní dodať a dohodneme presnú realizáciu Vašej objednávky.

Objednávka je pre obe zmluvné strany záväzná v prípade, že predávajúci zašle kupujúcemu email s potvrdením jeho objednávky.

 

Tovar expedujeme nasledovne:

1) Expedujeme ten istý pracovný deň v prípade, že sú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  • všetok objednaný tovar označujeme ako "je na sklade"
  • objednávka bola vytvorená v pracovný deň do 11:30hodín
  • objednávka je zaplatená do 11:30 hodín pracovného dňa prevodom na účet s variabilným symbolom čísla objednávky, alebo je objednaná na dobierku

 

2) Expedujeme nasledujúci pracovný deň, pokiaľ sú splnené všetky nasledujúce podmienky:

  • všetok objednaný tovar označujeme ako "je na sklade"
  • objednávka bola vytvorená v pracovný deň po 11.30 h
  • objednávka je zaplatená prevodom na účet s variabilným symbolom čísla objednávky alebo je objednaná na dobierku

 

3) Expedujeme podľa dohody (kontaktujeme Vás emailom alebo telefonicky, prosím uveďte do poznámky čo preferujete), pokiaľ:

  • niektorý objednaný tovar označujeme ako "nie je na sklade"
  • platba za tovar neprebehla v poriadku (chybný variabilný symbol, čiastočná úhrada, zamietnutá transakcia atď.)

 

 

Dodanie tovaru

Tovar je expedovaný spôsobom, aký si zákazník zvolí pri objednávke – prostredníctvom kuriérskej služby alebo Slovenskej pošty. Osobný odber tovaru nie je možný.

Vyhradzujeme si právo odmietnuť objednávku, v prípade nemožnosti zaistiť dodávku tovaru. O tejto skutočnosti Vás budeme informovať elektronickou poštou, telefónom alebo faxom.

 

Cena dopravy

  • Objednávka do 40 EUR

                         Doručenie Slovenskou poštou                           4 EUR

                         Doručenie kuriérskou službou                           4 EUR

                        (cena je rovnaká aj pri platbe vopred na účet i pri platbe v hotovosti pri preberaní zásielky).

  • Objednávka nad 40 EUR

            Doručenie kuriérskou službou                            ZADARMO

            (Ak si prajete doručenie Slovenskou poštou – napíšte nám na info@peknakuchyna.sk alebo   nás kontaktujte na našu info linku 0908 793 564 po-pia – 8 – 18. h

 

Prevzatie a reklamácie:

  • pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky – zjavnú chybu (poškodenie obalu) je potrebné ihneď oznámiť. Zásielku je tak možné prevziať aj s touto vadou bez obavy s následným uplatňovaním prípadnej reklamácie.