VŠETKO O NÁKUPE

DOPRAVA

  • Tovar doručujeme prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriérskej služby GLS
  • Cena za dopravu je 5 EUR. Pri objednávke od 100 EUR je doprava GRÁTIS.
  • Termín doručenia je vždy do 2 pracovných dní od odoslania zásielky (platí pri tovare na sklade).
  • Pri platbe na dobierku je možné platiť v hotovosti alebo platobnou kartou (kuriéri GLS sú vybavení platobným terminálom).
  • Tovar doručujeme len v Slovenskej republiky. Ak si želáte zaslať tovar do Českej republiky, napíšte nám na info@peknakuchyna.sk a radi Vám pripravíme ponuku.

 

 

PLATBA A DODANIE TOVARU

Tovar môžete v súčasnosti zaplatiť týmito spôsobmi:

  • prevodom na náš bankový účet
  • dobierkou (platba v hotovosti na Slovenskej pošte alebo pracovníkovi kuriérskej služby GLS; platba kartou priamo kuriérovi GLS.

Pri voľbe platby bankovým prevodom od nás dostanete zálohovú faktúru a variabilný symbol platby, ktorý Vás bude identifikovať. V prípade prevodu na náš účet tovar expedujeme až v okamihu, keď sú peniaze pripísané na náš účet (v praxi počítajte s 2 – 3 pracovnými dňami a platí pri tovare na sklade).

Pri kúpe tovaru nad 100 EUR Vám poštovné účtovať nebudeme. Pri objednávke do 100 EUR si účtujeme jednotné poštovné 5 EUR.

Ako tovar expedujeme a dodávame

Po obdržaní objednávky Vám automaticky zasielame email s rekapituláciou objednávky. Pokiaľ je pri niektorom z objednaného tovaru uvedené „dodanie do 2 týždňov“, budeme Vás informovať o termíne, v akom sme tovar schopní dodať a dohodneme presnú realizáciu Vašej objednávky.

Objednávka je pre obe zmluvné strany záväzná v prípade, že predávajúci zašle kupujúcemu email s potvrdením jeho objednávky.

Objednaný tovar s označením „na sklade“ expedujeme najneskôr do 24 hodín.

 

Dodanie tovaru

Tovar je expedovaný spôsobom, aký si zákazník zvolí pri objednávke – dodanie prostredníctvom Slovenskej pošty alebo dodanie prostredníctvom kuriéra.

Osobný odber v Bratislave je možný len po telefonickej dohode.

 

Prevzatie a reklamácie

Pri preberaní zásielky je nutné skontrolovať obal zásielky – zjavnú chybu (poškodenie obalu) je potrebné ihneď oznámiť.

 

 

 

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA

Niekedy sa môže stať, že sa tovar pri dodaní poškodí, alebo s ním nie ste z nejakého dôvodu spokojní a chcete ho vrátiť. Mrzí nás, keď sa to stane, pretože je to pre Vás nepríjemnosť. Nižšie sa dočítate, ako takúto vec napravíme.

Rozlišujme prosím tieto stavy, aby sme sa vyhli nedorozumeniam:

  • Reklamácia tovaru (bol Vám dodaný tovar, ktorý podľa Vás vykazuje výrobné chyby)
  • Reklamácia dodávky (bol Vám dodaný iný tovar, než ste si objednali)
  • Vrátenie tovaru (tovar chcete z ľubovoľného dôvodu vrátiť. Na to Vám garantujeme právo po dobu 30 dní od doručenia tovaru.

Reklamácia tovaru – prosíme Vás, aby ste ihneď po dodaní tovaru skontrolovali, či tovar prišiel v poriadku a v kvalite, akú ste si objednali. Pokiaľ nie, okamžite nás kontaktujte (do troch kalendárnych dní po doručení tovaru, najlepšie emailom info@peknakuchyna.sk) a uveďte číslo Vašej objednávky. Takýto tovar Vám bude vymenený kus za kus.

Jeden z dôležitých krokov pri uznaní reklamácie je fotodokumentácia. Tú je potrebné urobiť ak je tovar poškodený prípadne rozbitý. Po doručení Vášho emailu Vás budeme telefonicky kontaktovať a dohodneme sa, či si prajete zaslať nový nepoškodený kus alebo Vám vrátime peniaze. Tiež Vás budeme informovať o termíne dodania tovaru a pod.

Pokiaľ sa v priebehu záruky na tovar (zo zákona 2 roky, u niektorého tovaru môže byť záruka predĺžená) vyskytne na tovare chyba, ktorú považujete za výrobnú, kontaktujte nás prostredníctvom emailu info@peknakuchyna.sk alebo prostredníctvom našej infolinky 0908 793 564 a dohodneme spôsob vybavenia Vašej reklamácie. Počas záručnej doby máte právo na bezplatné odstránenie vady po doručení tovaru vrátane príslušenstva a po predložení dokladu o zaplatení. Tovar zaslaný formou dobierky nebude prevzatý. Takejto reklamácii hovoríme „Reklamácia tovaru v záručnej dobe“. Pozor: reklamovať nie je možné opotrebenie, napríklad otupenie nožov atď.

Rozhodnutie o reklamácii uskutočníme ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty máte právo na výmenu výrobku za nový.

Reklamácia môže byť ukončená nasledovnými spôsobmi:

a) Odovzdaním opraveného tovaru

b) Výmenou tovaru

c) Vrátením kúpnej ceny tovaru

d) Vyplatením primeranej zľavy z ceny tovaru

e) Odôvodneným zamietnutím reklamácie tovaru.

O výsledku reklamácie Vás budeme informovať bezprostredne po ukončení reklamačného konania a to telefonicky a zároveň emailom, resp. Vám bude doporučene zaslaný reklamačný protokol.

 

Reklamácia dodávky – poslali sme Vám niečo iné? Prijmite prosím naše ospravedlnenie a informujte nás o situácii prostredníctvom emailu info@peknakuchyna.sk alebo nás kontaktujte na 0908 793 564. Podľa toho, čo sa stalo, sa dohodneme, ako situáciu vyriešiť.

 

Vrátenie tovaru -  u nás zakúpený tovar môžete do 30 dní odo dňa prevzatia tovaru bez udania dôvodu vrátiť. Stačí ho primerane zabaliť a odoslať na našu adresu späť spolu s číslom objednávky a informáciou o čísle účtu, kam Vám máme vrátiť peniaze. Bude Vám vrátená suma, ktorú ste zaplatili za tovar.

 

Pamätajte na nasledujúce:

  • Vrátený tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo inak znehodnotený a musíte nám ho doručiť v pôvodnom nepoškodenom obale.
  • Nakupujúci doručí vrátený tovar poštou na vlastné náklady na adresu e-shopu. Pokiaľ bude tovar poškodený či použitý, môže Vám byť vrátenie zamietnuté.

 

Ako vrátiť tovar alebo uplatniť reklamáciu?

  • Ak Vám tovar z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje, môžete ho do 30 dní vrátiť bez udania dôvodu.
  • V prípade vrátenia tovaru alebo reklamácie volajte na našu infolinku 0908 793 564 a my Vám radi poradíme.
  • V našom e-shope nájdete výhradne výrobky mimoriadnej kvality významných svetových značiek. Nemožeme však nikdy vylúčiť vadu materiálu, prípadne chybu vo výrobkom procese. Sme si vedomí, že každá reklamácia je nepríjemná, preto je u nás vždy na prvom mieste okamžité riešenie podľa priania zákazníka.

 

Ako reklamovať tovar?

  • V prípade, že sa vyskytne akýkoľvek problém s výrobkom, okamžite nás kontaktujte na našej infolinke 0908 793 564. Výrobky v rámci záruky meníme vo väčšine prípadov za nový kus. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu nový výrobok nechcete, vrátime Vám 100 % z ceny späť.
  • Ak pri rozbalení zásielky zistíte, že je tovar poškodený, ihneď nás kontaktujte. Pošleme Vám nový kus a vzniknutú situáciu si vyriešime s dopravcom sami.
  • Naši pracovníci Vám vždy podajú presnú informáciu, ako sa bude reklamácia čo najefektívnejšie riešiť a či je konkrétny produkt nutné vrátiť alebo nie.
  • Dopravu späť k nám vždy zabezpečujeme a hradíme my.

 

 

OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

Súhlas so spracovaním osobných údajov

Odoslanie objednávky cez e-shop Spoločnosti je podmienené potvrdením súhlasu objednávateľa s Všeobecnými obchodnými podmienkami a zároveň vyjadrením súhlasu so spracúvaním osobných údajov objednávateľa v zmysle definície uvedenej v § 4 ods. 1 písm. a) zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Účel spracovania osobných údajov

Spoločnosť spracúva osobné údaje fyzickej osoby – objednávateľa (Kupujúceho), resp. oprávnenej osoby za účelom uzavretia kúpnej zmluvy a plnenia svojich záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Využíva ich najmä pri vystavení faktúry, vybavovaní objednávky a doručení objednaného tovaru. Spoločnosť zodpovedá za to, že poskytnuté osobné údaje fyzickej osoby nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem osobám vykonávajúcim doručovanie zásielok).

V prípade, ak objednávateľ pri registrácii alebo objednaní tovaru označí, že súhlasí so zasielaním aktuálnej ponuky a iných komerčných informácií Spoločnosti, bude mu ich Spoločnosť zasielať na emailovú adresu ktorú pri registrácii alebo objednaní tovaru uviedol. O zrušenie zasielania aktuálnej ponuky a komerčných informácií možno kedykoľvek požiadať elektronickou poštou na emailovej adrese spoločnosti.

Účelom spracúvania osobných údajov je:

a) Vystavenie daňového dokladu – faktúry, v zmysle zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, § 71 ods. 2 písm. b),

b) Doručenie tovaru a identifikácia Kupujúceho alebo oprávnenej osoby pred odovzdaním vopred zaplateného tovaru,

c) Potvrdenie objednávky, platby za tovar, dodania objednaného tovaru,

d) Evidencia osôb registrovaných prostredníctvom e-shopu,

e) Evidencia objednávok a kúpnych zmlúv pre vybavovanie prípadných reklamácií,

f) Zasielanie aktuálnej ponuky a komerčných informácií prostredníctvom elektronickej pošty (email) so súhlasom adresáta.

Rozsah osobných údajov a rozsah ich spracovania

Spoločnosť spracúva osobné údaje fyzickej osoby v tomto rozsahu: krstné meno, priezvisko, bydlisko, emailová adresa, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo.

Spoločnosť vyhlasuje, že osobné údaje Kupujúceho budú spracúvané v nevyhnutnom rozsahu, bezpečne a profesionálne, a že nedôjde k ich úniku ani inému zneužitiu. V žiadnom prípade ich neposkytne tretím osobám, okrem tých, ktoré participujú na dodaní objednaného tovaru (kuriérske spoločnosti a pod.).

Spoločnosť je oprávnená podľa zákona zasielať email s priamym marketingom vlastných podobných tovarov a služieb osobe, ktorého kontaktné informácie na doručenie elektronickej pošty Spoločnosť získala v súvislosti s predajom tovaru alebo služieb.

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE E-SHOP (ďalej len „VOP“)

Týmito všeobecnými podmienkami sa zaväzujete nákupom v našom obchode, preto si ich prosím pred potvrdením objednávky pozorne prečítajte. K týmto „Všeobecným obchodným podmienkam“ pristupujete zaškrtnutím políčka „Čítal som a súhlasím s podmienkami používania obchodu“.

 

1. PREDMET ÚPRAVY

1.1.  Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti Kupujúceho a spoločnosti Plate s.r.o., so sídlom Karpatská 58, 900 55 Lozorno, IČO: 44 699 832, zapísaná v Obchodnom registri 4. 4. 2009 (ďalej len „Spoločnosť“) pri uzatváraní kúpnych zmlúv prostredníctvom internetu, cez e-shop umiestnený na internetovej stránke www.peknakuchyna.sk.

 

2. DEFINÍCIE

2.1.  Pojmy definované v tomto článku 2., majú na účely týchto VOP význam uvedený v nasledovných bodoch tohto článku.

2.2.  E-shop. E-shop je internetový obchod Spoločnosti umiestnený na internetovej stránke www.peknakuchyna.sk umožňujúci nakupovanie tovaru ponúkaného Spoločnosťou na uvedenej stránke.

2.3.  Registrácia. Registrácia je vyplnenie elektronického formuláru obsahujúceho polia pre vyplnenie údajov o Kupujúcom vrátane osobných údajov. Údaje označené hviezdičkou sú povinné údaje, ktorých vyplnenie je nevyhnutné pre úspešnú registráciu. Registrácia nie je nevyhnutnou podmienkou využívania e-shopu, avšak spájajú sa s ňou určité výhody poskytované Spoločnosťou (zľavy, pravidelné informovanie o zľavách a akciách atď.).

2.4.  Kupujúci. Kupujúcim je fyzická osoba spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupovať tovar cez e-shop a uzavrieť so Spoločnosťou kúpnu zmluvu ohľadom tovaru ponúkaného cez e-shop a ktorá za tým účelom riadne vyplnila a cez e-shop odoslala záväznú objednávku a doručila ju Spoločnosti. Za Kupujúceho právnickú osobu koná jej štatutárny orgán alebo zástupca.

2.5.  Oprávnená osoba. Oprávnenou osobou je osoba, odlišná od Kupujúceho, uvedená v záväznej objednávke ako osoba, ktorej má byť objednaný tovar odovzdaný. Uvedenie mena oprávnenej osoby v objednávkovom formulári sa považuje za jej splnomocnenie na prevzatie objednaného tovaru.

2.6.  Objednávkový formulár. Objednávkový formulár je elektronický formulár obsahujúci osobné údaje Kupujúceho, príp. oprávnenej osoby, označenie objednaného tovaru, kúpnu cenu objednaného tovaru, miesto dodania, spôsob doručenia (prepravy) tovaru a cenu za doručenie (prepravu) tovaru do miesta dodania.

2.7.   Aktuálna ponuka tovaru. Aktuálna ponuka tovaru je ponuka tovaru zverejnená na internetových stránkach e-shopu, ktorá obsahuje najmä textové a obrazové označenie tovaru a informáciu o aktuálnej cene. Zmeny aktuálnej ponuky tovaru (vrátane cenových zmien) sú účinné od momentu ich zverejnenia na internetovej stránke e-shopu. Na kúpne zmluvy uzavreté pred príslušnou zmenou aktuálnej ponuky tovaru sa táto zmena nevzťahuje.

 

3. UZATVÁRANIE KÚPNYCH ZMLÚV

3.1.  K uzatvoreniu kúpnej zmluvy, na základe ktorej Spoločnosť dodá Kupujúcemu objednaný tovar (ďalej len „Kúpna zmluva“) dochádza na základe návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy, ktorým je záväzná objednávka Kupujúceho a písomného prijatia návrhu na uzavretie zmluvy zo strany Spoločnosti. Súčasťou Kúpnej zmluvy sú aj tieto VOP ku ktorým Kupujúci pristupuje zaškrtnutím políčka „Súhlasím s podmienkami používania obchodu“.

3.2.  Návrh na uzavretie zmluvy (objednávka). Návrhom na uzavretie zmluvy je objednávka objednávateľa adresovaná Spoločnosti. Objednávku možno uskutočniť najmä vyplnením objednávkového formuláru na internetovej stránke e-shopu a jeho odoslaním cez e-shop.

3.3.  Objednávka obsahuje tiež:

a)  vyhlásenie potvrdzujúce, že sa Kupujúci oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy a plne s nimi súhlasí,

b)  vyhlásenie o tom, že bol poučený o možnosti odstúpiť od zmluvy,

c)  udelenie bezvýhradného súhlasu so spracovaním a použitím svojich osobných údajov v súlade so zákonom č. 428/2002 Z.z.  ochrane osobných údajov pre interné účely Spoločnosti, a v prípade, ak objednávateľ uvádza aj údaje tretej osoby oprávnenej prevziať tovar, že tak robí iba s jej súhlasom, a dotknutá osoba je oboznámená s postupmi, právami a povinnosťami v týchto VOP,

d)  vyhlásenie, že všetky ním uvedené údaje sú pravdivé.

3.4.  Návrh na uzavretie zmluvy zaniká:

a)  odmietnutím návrhu Kupujúceho zo strany Spoločnosti,

b)  márnym uplynutím 5-dňovej lehoty na prijatie návrhu.

3.5.  Prijatie návrhu na uzavretie zmluvy. Prijatie návrh na uzavretie zmluvy je včasné písomné vyhlásenie Spoločnosti adresované Kupujúcemu, v ktorom Spoločnosť potvrdzuje, že návrh Kupujúceho na uzavretie zmluvy prijíma. Včasné prijatie návrhu nadobúda účinnosť okamihom doručenia prijatia návrhu Kupujúcemu na emailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. V prípade ak Kupujúci neobdrží email s potvrdením objednávky do 24 hodín odporúča sa, aby skontroloval, či zadal správny mailový kontakt a v prípade ak áno, aby sa o objednávke informoval zaslaním mailu na info@peknakuchyna.sk.

3.6.  Kupujúci nemá nárok na uzavretie Kúpnej zmluvy. Spoločnosť je oprávnená odmietnuť návrh na uzavretie zmluvy aj mlčky, resp. bez uvedenia dôvodu.

3.7.  Kúpna zmluva je uzavretá okamihom, keď prijatie návrhu na uzavretie zmluvy nadobúda účinnosť, teda okamihom doručenia prijatia návrhu Kupujúcemu. Predmetom uzavretej Kúpnej zmluvy je záväzok Spoločnosti dodať Kupujúcemu tovar do určeného miesta dodania a záväzok Kupujúceho tovar v mieste dodania v dohodnutom čase prevziať a zaplatiť zaň kúpnu cenu a prepravné.

3.8.  Akákoľvek zmena objednávky po uzavretí Kúpnej zmluvy je návrhom na zmenu obsahu Kúpnej zmluvy a je možná len po vzájomnej dohode Kupujúceho a Spoločnosti. Návrh na zmenu obsahu Kúpnej zmluvy nie je Spoločnosť povinná prijať.

3.9.  Spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky, pokiaľ je zadaná doručovacia adresa v objednávke zjavne pochybná. O tomto odmietnutí zašle informáciu na emailovú adresu Kupujúceho.

 

4. KÚPNA CENA TOVARU A PLATOBNÉ PODMIENKY

4.1.  Kúpna cena za objednaný tovar je uvedená v aktuálnej ponuke, v objednávke, ako aj v potvrdení objednávky, ktoré je prijatím návrhu na uzavretie zmluvy zo strany Spoločnosti. Kúpna cena je vždy stavená v mene EURO. Ak nie je uvedené inak, cena tovaru bude účtovaná podľa cenníka platného v deň objednania tovaru.

4.2.  Kúpna cena tovaru nezahŕňa náklady na prepravu tovaru zo skladu Spoločnosti do miesta dodania ktoré budú Kupujúcemu účtované osobitne podľa spôsobu prepravy  tovaru do miesta dodania, ktorý si Kupujúci zvolil.

4.3.  Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.

4.4.  Záväzok Kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu je splnený momentom pripísania kúpnej ceny na účet Spoločnosti uvedený v potvrdení objednávky alebo odovzdaním kúpnej ceny kuriérovi alebo Slovenskej pošte. Pri platbe na účet Spoločnosti sa Kupujúci zaväzuje uviesť správny variabilný symbol uvedený v potvrdení objednávky. Kupujúci berie na vedomie, že v prípade uvedenia nesprávneho variabilného symbolu nemusí elektronický systém priradiť pripísanú platbu k jeho objednávke.

4.5.  Tovar v e-shope je možné objednať aj na dobierku. Platba bude vykonaná u Kupujúceho. V tomto prípade bude Kupujúcemu účtované pi kúpe tovaru do 100 EUR poštovné a balné vo výške 5 EUR, nad 100 EUR hradí náklady spojené s prepravou Spoločnosť.

4.6.        Tovar v e-shope je možné zaplatiť aj bankovým prevodom – proforma (zálohová faktúra). Pri voľne platby bankovým prevodom Kupujúci proforma uvedie ako variabilný symbol platby číslo objednávky, na základe ktorého je platba Kupujúceho identifikovaná. V prípade prevodu na účet Spoločnosti tovar sa expeduje až v okamihu, keď sú peniaze pripísané na účet Spoločnosti (v praxi 2 – 3 pracovné dni od okamihu, kedy sa odoslali peniaze z účtu).

 

5. ČAS DODANIA (DODACIA LEHOTA)

5.1.  Dodacia lehota, v ktorej je Spoločnosť povinná dodať Kupujúcemu tovar je uvedená v potvrdení objednávky. Pokiaľ nie je v potvrdení objednávky uvedené inak, zaväzuje sa Spoločnosť dodať tovar Kupujúcemu v najneskoršej lehote 14 dní od potvrdenia objednávky.

5.2.  S rôznymi spôsobmi dodania tovaru, resp. jeho prepravy do miesta dodania sa spájajú odlišné dodacie lehoty. Pri výbere spôsobu dodania tovaru je Kupujúcemu poskytnutá vždy informácia, aká dodacia lehota sa s daným spôsobom spája.

5.3.  Pri výbere spôsobu zaplatenia kúpnej ceny na účet Spoločnosti začína dodacia lehota plynúť od pripísania kúpnej ceny na účet Spoločnosti za podmienky, že Kupujúci pri platení uviedol správny variabilný symbol. V prípade uvedenia nesprávneho variabilného symbolu začína dodacia lehota plynúť až od priradenia platby k objednávke Kupujúceho.

6. MIESTO DODANIA

6.1.  Miestom dodania je adresa, ktorú Kupujúci uviedol v objednávke ako miesto dodania a Spoločnosť ju ako miesto dodania potvrdila.

 

7. SPOSOB PREPRAVY TOVARU DO MIESTA DODANIA

7.1.  Spôsob prepravy tovaru do miesta dodania si môže Kupujúci vybrať v procese objednávania tovaru po označení tovaru a zadaní miesta dodania.

7.2.  Informácia o cene prepravy (poštovné) a obvyklom čase trvania prepravy do miesta dodania je vždy uvedená pri konkrétnom druhu prepravy tovaru.

7.3.  Cena za prepravné a balné predstavuje 5 EUR, pri objednávke nad 100 EUR je poštovné a balné ZDARMA.

 

8. DODANIE TOVARU

8.1.  Záväzok Spoločnosti dodať tovar je splnený odovzdaním objednaného tovaru Kupujúcemu alebo oprávnenej osobe v mieste dodania. Dodanie a prevzatie tovaru je Kupujúci povinný písomne potvrdiť v dodacom liste, ktorého jedno vyhotovenie zároveň obdrží. Spolu s dodacím listom obdrží Kupujúci účtovný doklad, ktorý zároveň slúži ako záručný list.

8.2.  Záväzok Spoločnosti dodať tovar sa považuje za splnený v prípade, ak Spoločnosť bola pripravená odovzdať tovar Kupujúcemu v dohodnutom mieste a čase, resp. ak mu v ňom umožní prevzatie tovaru a Kupujúci si tovar neprevzal z iných dôvodov ako sú dôvody na strane Spoločnosti.

8.3.  V prípade, ak si Kupujúci tovar neprevezme a tovar sa vráti Spoločnosti späť, je Spoločnosť oprávnená odstúpiť od kúpnej zmluvy a od Kupujúceho požadovať náhradu nákladov na prepravu a balné súvisiace s neúspešným dodaním tovaru.

8.4.  Pokiaľ je pri niektorom z objednaného tovaru uvedené, že je „dodanie o 2 týždne“, Spoločnosť bude informovať o termíne, v akom je tovar schopná dodať a dohodne sa s Kupujúcim na presnej realizácii objednávky. V prípade, že je pri dostupnosti tovaru uvedené „na objednávku“, „nie je na sklade“, jedná sa o tovar, ktorý sa štandardne nedrží skladom a Spoločnosť ho objednáva až po prijatí konkrétnej zákazníckej objednávky, preto môže byť dodacia doba v niektorých prípadoch až 2 mesiace – o dĺžke dodacej doby bude Spoločnosť Kupujúceho informovať pi prijatí objednávky mailom alebo telefonicky.

 

9. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A REKLAMÁCIA

9.1.  Spoločnosť zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri jeho prevzatí Kupujúcim a tiež za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (záruka). Záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru Kupujúcim. Ako záručný list slúži účtovný doklad.

9.2.  Kupujúci je povinný tovar dodaný predávajúcim prehliadnuť bez zbytočného odkladu a o zistených chybách do 3 dní informovať predávajúceho. Oznámenie o zistených chybách musí Kupujúci urobiť u predávajúceho písomne (emailom) alebo telefonicky v lehote do 3 dní od prevzatia tovaru. V písomnom  oznámení musí Kupujúci uviesť zistené chyby, t.j. musí uviesť, o aké chyby sa jedná a ako sa prejavujú. Písomné oznámenie o zistených chybách uplatňuje Kupujúci na emailovej adrese info@peknakuchyna.sk. K reklamácii je nutné vo všetkých prípadoch predložiť kópiu faktúry a doklad o zaplatení a dodaní tovaru, ktorého chyby sú reklamované. Predávajúci nezodpovedá za žiadne škody spôsobené neodbornou či nesprávnou manipuláciou, montážou alebo používaním.

9.3.  Predávajúci sa zaväzuje reklamáciu vybaviť v súlade so zákonom stanovených lehotách.

 

  1. ODVOLANIE OBJEDNÁVKY, ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

10.1.Dokiaľ nebolo objednávateľovi doručené prijatie objednávky (t.j. kým nebola uzavretá kúpna zmluva), môže objednávateľ objednávku odvolať prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky. V prípade odvolania objednávky Spoločnosť neúčtuje žiadne penále ani iné poplatky. V prípade ak už bola zaplatená kúpna cena a došlo k odvolaniu objednávky podľa tohto bodu 10.1. Spoločnosť vráti objednávateľovi už zaplatenú kúpnu cenu v lehote 7 dní bezhotovostným prevodom na účet objednávateľa, pokiaľ sa s objednávateľom nedohodne inak.

10.2.V prípade odstúpenia od zmluvy do expedície tovaru Spoločnosť neúčtuje žiadne penále ani iné poplatky.

10.3.V zmysle § 12 a nasl. zákona 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji je Kupujúci, ak je spotrebiteľom, oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy do siedmich pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Avšak v zmysle § 12 ods. 5 vyššie uvedeného zákona Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú:

a)  predaj tovaru určeného osobitne pre jedného objednávateľa, alebo tovaru, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť;

b)  predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil, resp. počítačového programu ak prebehla jeho inštalácia,

c)  predaj novín, časopis a periodickej tlače.

10.4.V odvolaní objednávky ako aj odstúpení od zmluvy je potrebné uviesť meno, email, číslo objednávky a popis objednaného tovaru. Pre zachovanie právnej istoty a preukázateľnosť odvolania objednávky, resp. odstúpenia od zmluvy sa odporúča, aby odvolanie objednávky, resp. odstúpenie od zmluvy bolo zaslané prostredníctvom elektronickej pošty.

10.5.Včasné odstúpenie v zmysle bodu 10.2. a 10.3. je účinné dňom, keď je odstúpenie doručené Spoločnosti. Odstúpením Kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje.

10.6.Po odstúpení od zmluvy je Spoločnosť povinná:

a)  prevziať tovar späť od Kupujúceho, pričom Kupujúci je povinný zaslať tovar na adresu Spoločnosti. Odporúča sa tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou. Tovar sa nemôže poslať dobierkou, pretože dobierku Spoločnosť neprevezme – náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci. Do balíka je Kupujúci povinný priložiť kópiu daňového dokladu, ktorý bol Kupujúcemu zaslaný s tovarom a kópiu ústrižku od doručovateľa.

b)  Vrátiť Kupujúcemu cenu zaplatenú za tovar.

10.7.Spoločnosť si vyhradzuje právo zadržať vrátenie kúpnej ceny až do momentu vrátenia tovaru. V prípade vrátenia poškodeného tovaru Spoločnosť vráti Kupujúcemu kúpnu cenu zníženú o náhradu škody spôsobenej na tovare. Pohľadávka Spoločnosti na náhradu škody zanikne započítaním oproti pohľadávke Kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny. Kúpna cena, resp. jej zvyšok po znížení o náhradu škody vráti Spoločnosť Kupujúcemu bankovým prevodom na ním určený účet, pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodneme inak.

10.8.Spoločnosť je oprávnená odstúpiť od Kúpnej zmluvy najmä z nasledovných dôvodov:

a) Ak pri platbe na účet Spoločnosti Kupujúci nezaplatil kúpnu cenu v lehote 7 dní od potvrdenia objednávky,

b) Ak Kupujúci neprevezme objednaný tovar od kuriéra v dohodnutom termíne z iných dôvodov ako sú dôvody na strane Spoločnosti,

c) Ak Kupujúci neprevezme objednaný tovar na príslušnej pošte v stanovenej odbernej lehote 18 dní,

d) Ak aj napriek všetkému úsiliu Spoločnosti, ktoré možno od nej požadovať, nie je Spoločnosť schopná dodať tovar, najmä z dôvodu, že tovar bol vypredaný, už sa nevyrába alebo nedodáva  a nie je v možnostiach Spoločnosti inak ho zaobstarať,

e) Ak sa výrazným spôsobom zmenila cena, za ktorú Spoločnosť tovar nakupuje.

10.9.Odstúpenie Spoločnosti od zmluvy je účinné dňom, keď je odstúpenie doručené Kupujúcemu, s tým, že pre odstúpenie postačuje doručenie odstúpenia vo forme emailu. Pri splnení podmienok Spoločnosť vráti čiastku zaplatenú Kupujúcim za vrátený tovar poštovou poukážkou na adresu, na ktorú bol tento tovar pôvodne odoslaný, a to do 14 dní od doručenia vráteného tovaru na adresu predajcu. Spoločnosť nevracia čiastku za poplatky súvisiace s odoslaním tovaru (balné, poštovné, dobierkové).

10.10.   Odstúpenie Spoločnosti od zmluvy sa však nedotýka nároku Spoločnosti na náhradu škody spočívajúcej najmä v nákladoch vynaložených v súvislosti s márnym pokusom o dodanie tovaru Kupujúcemu.

10.11.   Akékoľvek svoje nároky voči Kupujúcemu je Spoločnosť oprávnená uspokojiť z peňažných prostriedkov zaplatených Kupujúcim a vrátiť mu sumu zníženú o svoje nároky.

 

  1. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

11.1.Odoslanie objednávky cez e-shop Spoločnosti je podmienené potvrdením súhlasu objednávateľa s týmto VOP a súhlasu so spracúvaním osobných údajov objednávateľa v zmysle definície uvedenej v § 4 ods. 1 písm. a) zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.

11.2.Spoločnosť spracúva osobné údaje fyzickej osoby – objednávateľa (Kupujúceho), resp. oprávnenej osoby za účelom uzavretia kúpnej zmluvy a plnenia svojich záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy; využíva ich najmä pri vystavení faktúry, vybavovaní objednávky a doručení objednaného tovaru. Spoločnosť zodpovedá za to, že poskytnuté osobné údaje fyzickej osoby nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem osôb vykonávajúcim doručovanie zásielok).

11.3.Spoločnosť spracúva osobné údaje fyzickej osoby v tomto rozsahu: krstné meno, priezvisko, bydlisko, emailová adresa, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo.

11.4.V prípade, ak objednávateľ pri registrácii alebo objednaní tovaru označí, že súhlasí so zasielaním aktuálnej ponuky a iných komerčných informácií Spoločnosti, bude mu ich Spoločnosť zasielať na emailovú adresu, ktorú pri registrácii alebo objednaní tovaru uviedol. O zrušenie zasielania aktuálnej ponuky a komerčných informácií možno kedykoľvek požiadať elektronickou poštou na emailovej adrese Spoločnosti.

11.5.Spoločnosť vyhlasuje, že osobné údaje Kupujúceho budú spracúvané v nevyhnutnom rozsahu, bezpečne a profesionálne, a že nedôjde k ich úniku ani inému zneužitiu. V žiadnom prípade ich neposkytne tretím osobám, okrem tých, ktoré participujú na dodaní objednaného tovaru (kuriérske spoločnosti a pod.). Spoločnosť vyhlasuje, že všetky osoby, ktoré prídu do styku s osobnými údajmi Kupujúceho sú poučené o správnom zaobchádzaní s osobnými údajmi.

11.6.Účelom spracúvania osobných údajov je:

a) Vystavenie daňového dokladu – faktúry, v zmysle zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty, § 71 ods. 2 písm. b),

b) Doručenie tovaru a identifikácia Kupujúceho alebo oprávnenej osoby pred odovzdaním vopred zaplateného tovaru,

c) Potvrdenie objednávky, platby za tovar, dodanie objednaného tovaru,

d) Evidencia osôb registrovaných prostredníctvom e-shopu,

e) Evidencia objednávok a kúpnych zmlúv pre vybavovanie prípadných reklamácií,

f) Zasielanie aktuálnej ponuky a komerčných informácií prostredníctvom elektronickej pošty (email) so súhlasom adresáta.

11.7.Spoločnosť je oprávnená podľa zákona zasielať email s priamym marketingom vlastných podobných tovarov a služieb osobe, ktorého kontaktné informácie na doručenie elektronickej pošty Spoločnosť získala v súvislosti s predajom tovaru alebo služieb.

 

  1. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA VOP

12.1.Akékoľvek zmeny týchto VOP nadobúdajú účinnosť dňom ich zverejnenia na internetovej stránke www.peknakuchyna.sk.

12.2.Právne vzťahy založené kúpnou zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami kúpnej zmluvy (t.j. obsahom objednávky a potvrdenia objednávky), ustanoveniami týchto VOP, príslušnými ustanoveniami občianskeho zákonníka, pričom ustanovenia zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov a ustanovenia týchto VOP majú prednosť pred dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.

12.3.V prípade, že akékoľvek ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným, neúčinným a/alebo nevykonateľným, nie je tým dotknutá platnosť, účinnosť a/alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení týchto VOP, pokiaľ to nevylučuje v zmysle príslušných právnych predpisov samotná povaha takého ustanovenia. Strany sa zaväzujú bez zbytočného odkladu po tom, ako zistia, že niektoré z ustanovení kúpnej zmluvy alebo týchto VOP je neplatné, neúčinné a/alebo nevykonateľné, nahradiť dotknuté ustanovenie ustanovením novým platným ustanovením, ktorého obsah bude v čo najväčšej miere plniť účel pôvodného ustanovenia.